Procedure za povrat i servis

POVRAT ROBE
Povrat robe je moguć samo uz posebni obostrani pismeni dogovor. Ukoliko se obe ugovorne strane preliminarno dogovore oko eventualnog povrata isti se realizuje po slijedećim elementima:

Povrat robe se odobrava, uz uslov da se isti može realizirati u najkasnijem roku od 60 dana, od dana izdavanja fakture, osim za artikle gdje je posebno drugačije navedeno. Uz ispunjavanje ovog uslova, Kupac je dužan pismenim putem dostaviti predlog povrata, uz navedeni razlog, a po Obrascu “Predlog povrata“. Nakon odobrenja Predloga od strane Prodavca od strane komercijaliste Digitalisa koji vodi Kupca, isti se može realizirati. Odobreni povrat robe mora pratiti odgovarajući dokument „Povratnica“ sa slijedećim parametrima: naziv artikla, broj računa Digitalisa po kojem je artikal isporučen Kupcu, barkod, vpc, rabat, količina).

Dostavu odobrenih i potvrđenih povrata organizuje isključivo Kupac na svoj trošak. Svi eventualni povrati robe koji stignu u Digitalis, a nisu odobreni i potvrđeni od strane Digitalisa po gore navedenoj proceduri, bit će odbijeni i vraćeni pošiljaocu, kao i svi oni povrati kod kojih su eventualno navedeni prevozni troškovi na teret Digitalisa.

U povrat ne spada i neće se prihvatati:
- Oštećena roba
- Nekompletna roba
- Roba sa oštećenom ili išaranom ambalažom
- Roba kod koje je skinuta zaštitna folija, strech folija i sl. (posebno kod mobitela i sličnih artikala)

Ostavlja se mogućnost rješavanja i ovakve „oštećene“ robe po pojedinačnim slučajevima na način da za ovakve slučajeve Kupac dostavlja Digitalisu predlog za „OTKUP“ ove robe, a na isto će se Digitalis očitovati u veoma kratkom periodu.
Obrazac “Predlog povrata“ može se preuzeti na linku ispod: (ili dobiti preko dodjeljenog komercijaliste iz Digitalisa; isti se dostavlja elektronski e-mailom nadležnom komercijalisti Digitalisa, ili printano na fax Digitalisa)

Obrazac prijedlog povrata


SERVISNE USLUGE
Prodavac se obavezuje da će vršiti besplatne usluge servisiranja za sve uređaje iz prodajnog asortimana prodavca koje kupci reklamiraju, a koji podliježu garanciji (osim za one uređaje za koje je u garantnom listu naveden poseban način servisiranja: Gorenje, Beko, Philips, Grundig i sl.). Prodavac će u okviru vlastitog servisa izvršiti popravku ili zamjenu uređaja u roku od najkasnije do 45 dana od dana prijema uređaja na servis Digitalisa, koliko je i zakonski rok za boravak uređaja na servisu. Da bi se uređaj prihvatio u proces servisiranja, mora se popuniti obrazac „Servisni List“ (bez uredno popunjenog servisnog lista, uređaj neće biti primljen na servis Digitalisa).

Dostava servisa Digitalisu se organizuje na slijedeći način:
* svi kupci koji su na našim redovnim isprukama:
- redovno  /  po našim vozilima (jednom sedmično)
- hitno  /  Kupac dostavlja servis u svom aranžmanu (na svoj trošak)

* svi kupci koji su na isporukama brom poštom
- dostava na servis Digitalisa  /  Kupac u svom aranžmanu (na svoj trošak)
- vraćanje servisa Kupcu  /  na trošak Prodavca (u slučaju da je servis opravdan)

Sve eventualne dostave servisa koje stignu u Digitalis, a sa prevoznim troškovima na teret Digitalisa, bit će odbijene i vraćene pošiljaocu
Obrazac “Servisni list“ može se preuzeti na linku ispod: (ili dobiti preko dodjeljenog komercijaliste iz Digitalisa; isti se obavezno printa i popunjava ručno te se dostavlja uz artikal za servis)

Obrazac servisni list